"miss xshat ker?? a'aha aunti xshat.. xpa3 miss nti i pegi beli air 100 plus ya..ehh pyah la...wat ssah aja..."
sbbnya sblom tue d0k dgr fyra bat0k3...
dlm 5 mnit kmdian Mrs.ong ckap kat ank dya bg dkat kakak... thanks aunti heheh xpsal3 dpat air free...=D thanks aunti...
pls nih la y dpat free tu =D
then ptg tdi b0san3 xtaw nk wat ap..tba3 ad 1 idea...
jom Ciyk Anyss basuh mot0 ang nak dak... (wahhh rajin x?? hehhehe)
dah abih basuh mot0 xtaw nk wat ap... hmmm dok ceowg3 kat depan tv.. nk basuh bilik air la plak... haaa nk basuh bilik air?? wahhhhh rjin nya... tp sbl0m tue nk bsuh baju dlu..
baju stimba hah ambik kau...pas tu baru basuh bilik air..huhuhu yang sbl0m nih h0useMate fyra yang tl0ng bsuhkan blik air...tp skrg dyer da blik kg...c0s da abis blaja...huhuh aini napa blik awl sgt... P/s jgn mara haaa... hahah pas nih kena bsuh sndiri la yerk...adoi!!!
da siap sumer....hmmm 0keh jgk sbb xpasal3 twun 3 kil0 hahahha
k lah daaaaa...renung3kan selamat beramal =D









No comments:
Post a Comment